Grupo Selecta publica el Informe Anual de Sostenibilidad 2020

[ad_1]

Grup Selecta, empresa europea líder en serveis de venda automàtica i restauració automàtica, ha publicat recentment un nou Informe de Sostenibilitat que descriu els grans logros assolits per la companyia en 2020 en relació amb els compromisos adquirits en aquest terreny. Segons Christian Schmitz, CEO del Grup Selecta, “per a nosaltres la sostenibilitat és una part imprescindible en la nostra manera de fer negocis. Hem comprometit fermament a tenir un impacte positiu en els països i en les comunitats en les que operem. Nuestro último Informe de Sostenibilidad refleja cómo estamos trabajando conjuntamente con nuestros clientes, empleados y demás colaboradores para mejorar nuestro impacto y poder cumplir con nuestro objetivo JOY TO GO, de garantir milions de moments de felicitat no només als nostres consumidors actuals, sinó també a les generacions venideres “.

A pesar de la pandemia del Covid-19, 2020 va ser un any important en el camí de la sostenibilitat de la companyia. Se lograron progresos reales en sus cuatro pilares estratégicos, dirigidos a áreas claves que marcan una diferencia positiva.

Respeto al medi ambient: Selecta se compromete a minimizar el impacto medioambiental de sus operaciones reduciendo su huella de carbono y contribuyendo a la economía circular. La companyia es esforçarà per fer un ús òptim de la seva flota, proporcionar solucions de venda de baix consum i optimitzar els seus fluixos de residus, inclosos plàstics, productes desechables i residus del cafè. L’any passat, el 47% de les màquines gastades instal·lades estaven regenerades i es van instal·lar 9.300 màquines intel·ligents, connectades mitjançant telemetría. En quant al reciclatge, Selecta sigue desenvolupando y empleando alternativas para reducir plásticos de un solo uso.

Oferta de productes responsables: Otro dels compromisos del Grup Selecta és abastec amb matèries primeres i productes de manera responsable ja que fomentem alternatives saludables a través de conceptes innovadors, com per exemple Foodies Micromarket. La companyia ofereix una àmplia gamma de productes sostenibles certificats i una variada d’aliments i begudes equilibrades. El 2020, es va augmentar la compra de cafè amb certificat de sostenibilitat.

Apoyo a nuestras comunidades: Involucrarse e impactar positivamente en los países y en las comunidades en las que opera es el tercer pilar sobre el que Grupo Selecta asienta su estrategia de sostenibilidad. El 2020, es reforçarà el projecte Selecta Coffee Fund amb un projecte a Burundi, a Àfrica Oriental, la cuna del café. L’any passat es va millorar els mitjans de subsistència de 10.500 caficultors.

Calitat en l’ocupació: Selecta també es compromet a assegurar un entorn de treball saludable i segur per als seus empleats, a les que ofereix oportunitats de formació i desenvolupament. Ellos son cruciales para lograr su meta de garantizar millones de momentos felices cada día. En 2020, Selecta va oferir un ús a 8.000 persones en els 16 països europeus on hi ha present i la gran majoria dels seus empleats (97%), que va tenir un contracte indefinit i va treballar al temps complet (92%).

Per consultar l’informe complet, accedir aquí: www.selecta.es/sostenibilidad

Dossier de premsa

Nota de Prensa completa del Informe de Sostenibilidad 2020 publi